1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Commercieel bediende

  • Londerzeel
  • temps plein
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Londerzeel
  • Temps plein / Temps partiel
  • temps plein
  • Type de contrat
  • intérimaire option contrat fixe
  • Numéro de référence
  • 268346

Wij zijn een bedrijf dat ramen, deuren en zonneweringen verkoopt en plaatst in de regio tussen Londerzeel en Mechelen. We werken voor particulieren, bedrijven en de overheid. Ter versterking van ons operationeel team zoeken we een nauwkeurige en klantgerichte operationeel binnendienstmedewerker die samen met de operationeel manager het verschil maakt.

  • Inplannen en voorbereiden van werven en interventies
  • Opmaken van offertes
  • Opvolgen en controleren van leveringen en bestellingen
  • Klachten bij leveranciers doorgeven en opvolgen
  • Ondersteunen van de operationeel manager
  • Contact met klanten via telefoon en e‑mail
  • Mee opvolgen van de algemene mailbox

Nous proposons

Een interne opleiding om je wegwijs te maken in ons vakgebied.
Een marktconform loon dat aansluit bij jouw ervaring en profiel.
Een voltijdse of deeltijdse job met flexibele werktijden 
De kans om mee te groeien met het bedrijf en bij te dragen aan verdere ontwikkeling

Nous demandons

Je werkt nauwkeurig en georganiseerd.
Je bent klantgericht en communicatief vaardig.
Je spreekt vloeiend Nederlands; kennis van Frans of andere talen is mooi meegenomen.
Je hebt interesse in de technische kant van het vak.
Je bent gemotiveerd, leergierig en staat open voor nieuwe uitdagingen.
Je bent flexibel en vindt het niet erg als je taken doorheen de dag kunnen veranderen.
Je wilt samen met ons groeien en bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf.

Où travaillerez vous ?

Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een groeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in ramen, deuren en buitenschrijnwerk. De afdeling operationele binnendienst zorgt voor de planning, opvolging en coördinatie van werven en leveringen. Je werkt nauw samen met de operationeel manager en bent een belangrijke schakel tussen de klanten, leveranciers en het uitvoerend team.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
?
© 2025 Agilitas - Member of Agilitas Group
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage